woensdag 28 maart 2012

Nailpolish & me tag ♥

Deze leuke tag heb ik meegenomen van MissEvie ik dacht dat het wel leuk zou zijn om dergelijke vragen te beantwoorden, omdat ook ik een nagellak tic heb.

1. Hoeveel lakjes telt jouw stash?
Mijn stash telt op dit moment 42 lakjes, dus heel beschaafd. Daarbij zitten al de topcoats en basecoats bij in. 

2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Ik denk toch wel dat dat Catrice is, deze lakjes zijn maar € 2,49 voor een groot flesje, ze blijven bij mij goed zitten, en lakken prettig

3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
Dat kan niet missen, dat is een echte Girly kleur, namelijk roze, lichtroze, donkerroze, metallic, alle denkbare roze kleuren heb ik er wel in zitten :-)

4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Ja, ik heb bijvoorbeeld geen matte topcoat meer, want dat vind ik jammer van me nagellak.

5. Welke nagellak draag je het meest?
Er is geen enkele kleur die ik echt het meest draag, want ik wissel het graag af, omdat het anders lijkt alsof je maar één kleur hebt hahaha, als ik moet kiezen zou het wel een roze worden ;-)

6. Van welke lak blijf jij je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?
Geen enkele lak, want ik heb laatst al opgeruimd.

7. Gebruik je een basecoat?
Ja ik gebruik altijd als basecoat mijn nailwithener van de Hema, die vind ik prettig

8. Gebruik je een topcoat? 
Ja ook altijd, liefst een die snel droogt. 

9. Stempelen of uit de losse hand?
Ik heb geen stempelset van Konad of Essence, of andere merken, dus ik maak mijn nailart gewoon uit de hand.  

10. Hou je van glitter/shimmer of toch liever een crème finish?
Dit vind ik erg moeilijk, want ik vind beide erg mooi ! Denk als ik MOET kiezen, dat het toch de crème finish zou worden. 

11. Voel je je kaal zonder nagellak?
Ja, toen ik in Januari in Heerhugowaard kwam wonen, had ik een paar weken geen nagellak op, door de verhuisdrukte, maar ik miste het toch echt wel. 

12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
Volgens mij 2, die eerder genoemd zijn op mijn blog Essence - Glamorous Life en NYC bubblegum Pink. 

Als jullie deze tag ook willen, mag je hem overnemen, zou het leuk vinden als je dan mijn naam vermeld :-)

Liefs Désiree 

1 opmerking: