donderdag 15 maart 2012

Shoplog - Kruidvat 15-03-2012

Vanmorgen ben ik in alle vroegte de Kruidvat onveilig gaan maken, naja vroeg voor mijn doen dan.

Ik kwam niet met lege handen thuis.

Ik wilde erg graag de Catrice Million Styles effect top coat proberen, maar dat is toch het mooiste met een zwarte lak, en die had ik ook nog niet, nu wel en ga hem zeker vaker gebruiken voor Nailart, het is de Essence black is back, over de kwaliteit en de review binnenkort meer :-)

Verder heb ik ook nog aan mijn hobby gedacht, ik kocht papieren roosjes en strass stenen, alsof ik daar nog niet genoeg van heb, maar ze zijn ook altijd fijn in gebruik!

Strass stenen in rood, lichtblauw, roze en lila..



En rode papieren roosjes, allemaal slechts € 0,99 per verpakking :-)

Ik kan weer me vermaken!

Liefs Désiree

Geen opmerkingen:

Een reactie posten