woensdag 14 maart 2012

Shoplog Ebay - 2 vingerring Kruis

Zojuist trof ik in mijn brievenbus een van de aankopen van Ebay :)

Helaas niet heel erg slim verpakt vanuit China(Hong Kong).

Zoals wellicht zichtbaar, het zat dus gewoon in een plastic verpakking, geen bubbeltjes, geen keukenpapier, niks..

Met als gevolg dat de ringen niet meer rond waren, maar eivormig. Maar, als het zo makkelijk buigt, dan is het vast zelf weer goed te buigen, en dat heb ik dan ook bijna perfect gedaan.

Hier zie je de ring van de voorkant, het is dus echt een kruis, en ongeveer 3,5 cm groot. De ring is verstelbaar, dus ik pas hem zonder probleem :)

Hier heb ik hem dus om, is het geen plaatje? Ik heb slechts 0,99 dollar betaald, met gratis verzenden, dat is omgerekend € 0,76 dus ik mag niet klagen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten