woensdag 14 maart 2012

Verzamelwoede - Mijn horloges tic

Zoals misschien algemeen bekend bij vrouwen, het verzamelen van allerlei luxe producten. Zo spaar ik bijvoorbeeld lipgloss, uiteraard gebruik ik die ook.. En ben ik gek op oorbellen, maar sinds kort ongeveer 2 maanden ben ik ook gek op horloges.


Het is allemaal begonnen bij de Kruidvat, daar kocht ik een groot zwart horloge voor € 7,99 van True Spirit, daarna volgde nog een grijze met siliconenbandje € 4,99 en een zwarte voor € 6,99.



Vervolgens heb ik er 3 geruild tegen andere producten en die komen van de Lucardi (de 4e en 5e van links) en de laatste van Kruidvat. Ik heb ze geruild met iemand die ik ken tegen een teddy beer van Forever Friends.



Afhankelijk van wat ik aan heb, kies ik er een horloge bij, zo heb ik vandaag de donkerste roze om, daarin zitten losse strass steentjes, en die maken een leuk geluid.

Van de week krijg ik als het goed is nog een blauw horloge binnen, verder wil ik er dan nog een bij in het grijs, maar dan met een gewoon bandje, een witte, een oranje en een bruine.. Ja ja dream on, heb nog genoeg te willen hihi

Welke vinden jullie het mooiste?

Liefs Désiree

Geen opmerkingen:

Een reactie posten