dinsdag 27 maart 2012

Shoplog - MS Mode + kruidvat 27-03-2012

Vandaag heb ik weer eens een shoplog, want geld moet rollen, en had een financiële meevaller, dus ik heb mijn zomergarderobe maar eens leuk aangevuld.


Allereerst zocht ik een jeans met smalle pijp, dit is eigenlijk een 7/8 model, maar hij valt als lengtemaat 30, waardoor het voor mij gewoon een lange jeans is. Deze was € 34,99

Verder kocht ik nog een taupé kleurige blouse, die lekker wijd hoort te vallen. Deze was € 24,99

De verkoopster adviseerde mij hem iets open te dragen, en er dan een knallend hemdje onder te doen, dus ook die heb ik er dan maar meteen bijgekocht.

Ik wist zelf niet zo goed welke kleur er leuk onder kan, maar de verkoopster adviseerde deze, omdat het er dan lekker uitspring, en mij minder flets maakt. Deze was € 7,99

Verder kocht ik nog dit tuniek, wat panterprint vlekken heeft, maar in die panterprint vlekken zit eigenlijk een slangenprint verwerkt, ik vind het een super tuniek, en hij valt heerlijk losjes om mijn lichaam. Ik heb hiervoor € 19,99 betaald.

Alweer als laatste bij de MS Mode kocht ik deze 2 leggings, een rode en een zwarte, zwart had ik ECHT nodig, want die is aan vervanging toe, rood was niet echt nodig, maar heb steeds meer tunieken & jurkjes waar rood in zit waardoor het mij niet overbodig leek. Verder wil ik nog een witte legging erbij, want die is ook aan vervanging toe, maar die hadden ze op dit moment niet in mijn maat. Voor de leggings heb ik € 9,99 per stuk betaald.

Verder ben ik ook bij Kruidvat geweest, want volgens diverse andere blogs liggen de nieuwe lentekleuren nagellak in de schappen, ik kocht de volgende 2 lakjes.

Essence - Glamorous Life voor € 1,29 voor 5 ml
NYC - Bubblegum Pink

De kleur van Essence lijkt rood op de foto, maar is donkerroze, met glittertjes erdoor. De roze kleur van NYC is echt zoals de naam doet vermoeden, kauwgom roze, echt een barbiekleurtje, SUPERZOET!

Binnenkort krijgen jullie van deze lakjes zeker een review!

Liefs Désiree

Geen opmerkingen:

Een reactie posten