woensdag 14 maart 2012

Review - E.L.F. nagellak Coral

Vandaag heb ik voor jullie een review van een nagellakje, namelijk de kleur Coral van het merk E.L.F. dit merk is via hun eigen webshop tekoop maar je bent dan behoorlijk wat verzendkosten kwijt, wat natuurlijk erg jammer is. De nagellak zelf kost maar € 1,- en dat is erg weinig voor een flesje van dit formaat. De dop is groot, maar hier hebben ze aan gedacht want je kunt hem er vanaf halen, waardoor er een klein rond dopje overblijft, en dat is wel zo prettig.

In het flesje lijkt deze nagellak een beetje roze, met een gouden shimmer erdoor, op de nagels is het een combinatie van roze met oranje, en inderdaad die gouden gloed.

Op de foto heb ik 2 laagjes van de nagellak op, maar zelfs al na één laagje is hij bijna perfect dekkend. Ik vind het een goed lakje voor de prijs van € 1,- hoewel ik hem zelf via marktplaats heb, voor € 1,- inclusief verzenden.

Ik hoop dat jullie wat kunnen met deze review, binnenkort volgen er vast meer :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten