woensdag 14 maart 2012

Voorstellen

Hallo Allemaal,

Ik ben Désiree Hoogeveen, ik ben 23 jaar en woonachtig in Heerhugowaard. Ik heb besloten deze blog te starten als tijdverdrijf, omdat ik op dit moment nog geen werk heb, en genoeg aan iedereen te vertellen heb over ervaringen uit het dagelijks leven, make up reviews, en dan vooral nagellakjes. Maar ook om creaties te laten zien, want een bezig bijtje, dat ben ik zeker, vandaar ook de naam CreaDeesje. Ik maak zelf sieraden, ik maak 3d kaarten, scrapkaarten, scrapbook pagina's en als er wat hobby betreft iets op mijn pad komt dan wil ik dat graag ervaren.

Ook houdt ik mij bezig met verkopen van 2e hands en nieuwe kleding op marktplaats, waar ik toch wekelijks een leuk bedrag aan verdien..

Verder wil ik binnenkort weer beginnen met hardlopen, maar zoek ik iemand die voor mij de stok achter de deur is, zodat ik het ook daadwerkelijk ga doen, omdat het er anders niet van komt. Hoeft niet iemand te zijn die meerent, want echt rennen is het nog niet te noemen, maar kan iemand zijn die meefietst, en mij bijvoorbeeld ophaalt zodat ik daadwerkelijk actie onderneem.

Ook als het mooi weer is vind ik het fijn om lekker een stuk te fietsen of te lopen en de natuur in te gaan! Maar op mijn balkon van bijna 10 meter x 2 meter, op het Zuiden is dat zeker ook goed toefen.

2 opmerkingen:

  1. Hoi
    Heb je een link naar je advertenties op Marktplaats?
    vr gr

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi,

      Ja die heb ik voor je!
      http://verkopers.marktplaats.nl/3226107

      Groetjes Désiree

      Verwijderen