vrijdag 23 maart 2012

Review - Hema Long lasting Nailpolish nr. 91

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Hema long lastig nailpolish nummer 91.
Dit is een mooie felroze nagellak, maar wel een donkere felroze, in kunstlicht gaat hij zelfs richting het rode.

Hij is in werkelijkheid op de nagel iets donkerder dan in het flesje. Ik weet niet meer wat ik betaald heb voor deze nagellak, maar ik dacht € 2,75 ongeveer voor 11 ml.

Inmiddels heb ik deze nagellak bijna 36 uur op, de kwaliteit is redelijk, maar ook niet perfect.
Inmiddels heb ik namelijk al een beetje tipwear (beschadigingen aan de nagel voorop).  Dus deze nagellak is vooral geschikt voor een dagje, misschien dat hij met een beschermende topcoat langer mooi blijft.

Al met al een prachtig zomers kleurtje, wat erg leuk is met dit warme weer (hoewel het pas maart is).

Liefs Désiree

Geen opmerkingen:

Een reactie posten