maandag 26 maart 2012

Zelfgemaakte groene chandelier oorbellen

Ik had vandaag zin om eens een ander soort oorbellen te maken dan gebruikelijk, normaal vind ik simpele oorbellen leuk om te maken, ook omdat het lekker snel gaat.

Maar vandaag had ik zin om lange chandelier oorbellen te maken, en het zijn uiteindelijk groene geworden :-)

Deze groene chandelier oorbellen heb ik maar één paar van gemaakt, en ze zijn tekoop voor € 3,-

Verder heb ik ook nog een ketting met zilveren parels gerecycled en dat zijn uiteindelijk simpele oorbellen hangers geworden, ik heb er 10 paar van voor de verkoop, en 1 paar voor mezelf, ik zou het willen omschrijven als simpel maar toch heel stijlvol.

Hiervoor vraag ik € 0,75 per paar op nickelvrij haakje en € 1,- per paar op verzilverd haakje.
De hele partij van 10 stuks tegelijk kan ook dan is het € 5,- + verzendkosten.

Liefs Désiree

Geen opmerkingen:

Een reactie posten