maandag 26 maart 2012

Review - Rimmel 60 Seconds - 250 Pink Punch

Vandaag heb ik voor jullie een review van het Rimmel lakje Pink Punch, dit lakje heb ik volgens mij al 3 jaar in mijn stash en ook al een aantal keer gedragen, hij is dan ook inmiddels voor 1/3 leeg.

Ik heb hem gekocht in Duitsland voor € 3,99 en weet niet of hij in Nederland wel tekoop is geweest.
Ik vind het in iedergeval een superzoet lakje, want het is echt barbieroze :-)

Vaak doe ik lakjes snel weer weg, omdat mijn smaak toch nog weleens veranderd, maar dit lakje kan ik echt niet wegdoen. Het is een flesje van 8 ml die mij € 3,99 heeft gekost, maar in Nederland € 6,99 kost. Inmiddels is het lakje ook iets dikker geworden dan in het begin, maar hij is nog erg goed bruikbaar.

Hierboven het lakje op mijn nagels samen met het flesje. De kwaliteit van Rimmel is erg goed, want inmiddels heb ik het lakje 2 dagen op, en er is nog geen chipwear te bekennen. Ben benieuwd hoelang dit lakje het volhoudt op mijn nagels, maar volgens mij was het vorige keer bijna een week.

Ik vind het een goed lakje, er zit genoeg in een flesje, en de lak blijft ook naar langere tijd nog fijn lakken. Wat mij betreft was hij ook de Nederlandse prijs wel waard.

Liefs Désiree

Geen opmerkingen:

Een reactie posten