donderdag 22 maart 2012

Shoplog - MS Mode 22 maart 2012

Vandaag eens gezellig naar MS Mode geweest, heb zomerspullen nodig, welke vrouw nou niet ;-)

Ik ben goed geslaagd want ik heb 2 jurkjes gescoord, hoewel, jurkjes, degene met rood/roze/zwart is officieel een jurkje, de andere eigenlijk een tuniek, maarja wat wil je, ik ben 1,65m dus voor mij zijn het beide wel jurkjes :-)

Dit is dus het echte jurkje, hij heeft een bloemenprint, is rood/roze/zwart en heeft € 24,99 gekost, ik vind dat niet veel, want bij andere winkels betaal je het dubbele hiervoor. Ik vind het wel prettig dat er zwart in zit, en ook een beetje wit, want dan is het niet moeilijk te combineren, gewoon een legging eronder en klaar..

Dit is dus eigenlijk het tuniek, maar bij mij komt die net boven de knie, en de andere komt tot net over de knie ;-) Ook hierin weer zwart/wit, maar ook grijs en bruin, wederom dus een gemakkelijk exemplaar om te combineren! :-) Ik heb hiervoor € 34,99 betaald.

Maar... Ik had nog een Membercard, en bij mijn eerste aankoop boven de € 50,- gaat er nog € 10,- vanaf, dus ik was uiteindelijk voor de 2 jurkjes slechts € 49,98 kwijt.

Ik ben super blij met mijn aankopen, jullie zullen mij hier van de zomer vaak mee gaan zien.

Liefs Désiree

Geen opmerkingen:

Een reactie posten