zondag 1 april 2012

Review - Essence Glamorous Life + glitter french manicure

Vandaag heb ik voor jullie een review van Essence - Glamorous Life, een lakje dat sinds kort tekoop is, van Essence. En ik heb voor jullie een nailart look, van een french manicure met zilver in plaats van wit :)

Allereerst heb ik voor jullie Essence Glamorous Life, dit is kleur 91 uit de Essence Colour & Go lijn. Het zijn kleine flesjes met snel drogende nagellak, en ze kosten slechts € 1,29 per stuk.

Op bovenstaande foto zien jullie dat ik het lakje op heb, het lijkt van een afstandje rood, maar het is heeeeeeeel donkerroze, tegen het rode aan. Er zitten subtiele roze en gouden glitters in, die ik niet makkelijk kon vastleggen op de foto.

En na 2 dagen zat dit lakje nog steeds erg goed, en ik heb dan niet eens een topcoat gebruikt. Dus de kwaliteit heb ik niets over te klagen!


Inmiddels is Essence Glamorous Life van mijn nagels af, en heb ik nu een zilveren french manicure, hiervoor heb ik van DA een roze french manicure lak gebruikt, een zilveren glitter van Golden Rose, en een sneldrogende topcoat uit het oude Catrice assortiment.

Wat vinden julllie van mijn French manicure, maar dan anders?

Liefs Désiree

Geen opmerkingen:

Een reactie posten