dinsdag 17 april 2012

Shoplog - Kruidvat 14-04-2012

Vandaag heb ik voor jullie een shoplog van de Kruidvat, ongetwijfeld zijn jullie er hiervan al genoeg van tegen gekomen, want kruidvat had vrijdag 13 april en zaterdag 14 april een wel hele bijzondere aanbieding, namelijk 1 + 1 op alle make up.

Samen met mijn zusje kocht ik de One by One volum express Mascara van Maybelline. Deze is normaal € 14,99 per stuk, en nu hadden we hem dus voor € 7,50 per persoon ;-) Deze mascara heeft zo'n plastic achtig borsteltje, wat wij persoonlijk erg fijn vinden werken.

Vervolgens vond ik één mascara toch erg weinig, waardoor ik ook dit nagellakje kocht, het is 850 Aretha's R-E-S-P-I-N-K van Catrice, en deze is normaal € 2,49

 Dan kocht ik nog een lichtroze lipgloss van Catrice, namelijk 020 First Kiss, in het flesje lijkt het echt roze, maar uiteindelijk als je hem op hebt is het meer een roze gloed dan dat het echt dekkend roze is, maar het is wel een super schattige lipgloss, deze is normaal € 3,79


En hierboven dan de lipgloss op mijn lippen, zoals je ziet slechts een subtiele roze gloed, maar wel mooi.

Binnenkort volgt zeker nog een review van de nagellak en de mascara.

Liefs Désiree

1 opmerking: