woensdag 11 april 2012

Shoplog - MS Mode 11-04-2012

Vandaag heb ik voor jullie een shoplog van MS Mode, jullie zullen wel denken, waar laat ze al die kleding, maar dat valt mee, want als ik bepaalde dingen zat ben doe ik ze ook erg gemakkelijk weer weg. En ik kreeg een membermail, dat er sale is, en je als member nog eens 15% korting krijgt bij aankoop van 3 artikelen.

Dit jurkje zag ik hangen, en is echt helemaal mijn smaak, ik houdt wel van fellere kleurtjes en een v-hals is altijd goed, er zit een ceintuur bij waardoor je hem ook speels kunt strikken, in dit jurkje zit zowel wit en zwart, dus dat is altijd handig, altijd wel een legging die eronder kan. Hij was eerst € 24,95 en nu maar € 12,-

Dit tuniek geeft mij nieuwe mogelijkheden, doordat hij gestreept is met zowel wit als zwart, kan ik hem dragen op een witte jeans, met daarop een zwarte blazer, natuurlijk kan dit tuniek ook gewoon goed op jeans, en ook weer lekker kleurrijk, zoals bij mij past :-) deze was van € 17,99 voor € 9,-

Dit tuniek vind ik leuk voor de zomer, er zit een bijpassend hemdje onder, maar ik denk dat ik er zelf liever een katoenen hemdje onder draag. Leuk op een witte broek, maar ook op een jeans of pantalon kan dit tuniek prima, deze was van € 24,99 voor € 12,-

En dan zou dit samen € 33,- moeten zijn, maar als membercard houder krijg je 15% extra, ik had deze 3 items voor € 28,05, ben er super blij mee, binnenkort zeker een outfit met een van deze items.

Liefs Désiree

Geen opmerkingen:

Een reactie posten