vrijdag 13 april 2012

4 verschillende kaarten

Vandaag heb ik voor jullie een blogpost met 4 kaarten.

Deze kaart is voor Ellen & Remco, voor hun 'samen' dag, het is een bestelling van mijn schoonmoeder, zij zal hem komende week overhandigen. Het papier is van My Minds Eye, het 3d plaatje is van Forever Friends.

Dit is een verjaardagskaart voor oom Benny die 30 april de leeftijd van 70 jaar bereikt, deze is besteld door oma :-) Het 3d plaatje is van Le Suh anna's art, en heb voor de hoekjes mijn Martha Steward pons gebruikt.

En nog een kaart voor oom Benny, deze is wederom in opdracht, maar dan van mijn schoonmoeder. Wederom een plaatje van Le Suh Anna's art. Ook het achtergrond vel is van een Martha Steward pons, ik heb deze besteld.

Uiteraard maak ik ook zelf nog een kaart voor oom Benny, maar gezien hij 30 april jarig is, heb ik nog wel even :-)

Tot slot nog een condoleance kaart, deze komt uit het 3d boek condoleance van studio light, ik kocht dit boek voor € 1,65 op marktplaats, en je kunt er 20 kaarten mee maken :-) Ik heb er nog 2 uitgemaakt, maar die heb ik niet op de foto gezet.

Wat vinden jullie ervan?

Liefs Désiree

1 opmerking:

  1. Hai,

    Leuke kaartjes!!! Vooral die eerste met die FF! Dat is echt helemaal mijn stijl! En ik ben ook nog eens dol op de beertjes van FF!
    Liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen