woensdag 9 mei 2012

Foto verslag Maggi Hollands pannetje champignons

Gisteren hebben wij Maggi Hollands pannetje Champignon gegeten. Volgens het recept moet je kipfilet toevoegen, prei & champignons, om het daarna met gekookte aardappels of rijst te eten.

Ik heb het recept wat pittiger gemaakt, namelijk de kipfilet gekruid met olie, sambal, zout en peper. Daarna heb ik eerst een halve ui toegevoegd, vervolgens de prei en daarna nog de champignons.

In plaats van gekookte aardappels of rijst heb ik eieren tagliatelle genomen, en het dus als een pasta gegeten :-)

Het smaakte erg goed, dus zeker voor herhaling vatbaar ;-)

2 opmerkingen:

  1. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ziet er lekker uit
    ik krijg er honger van
    ik ga nu eten snijbonen met spejes , gek. aardappels en een sateburger
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmmm ziet er weer smaakvol uit! Hier vanavond ook pasta...spaghetti. Ook erg lekker!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen