donderdag 10 mei 2012

Lila nailart met flakies

Vandaag heb ik voor jullie een lila nailart met flakies, eerst heb ik mijn nagels lila gelakt met kleur nummer 83, van de Hema, dit is een 11 ml flesje voor € 2,75 tekoop.
Daarover heb ik vanaf halverwege de nagel tot het topje flakies gedaan, officieel heet het scale effects, maar in de nagel business noemen ze het toch echt flakies, het lakje wat ik ervoor gebruikt heb is van Golden Rose, ik heb dit 10 ml flesje voor € 2,50 gekocht in een webshop. Maar als je naar Turkije op vakantie gaat kun je het daar meenemen, daar is het goedkoper.



Hier zien jullie het lakje op de nagels, een beetje in het licht zodat je de flakies kunt zien.

Hier met het HEMA nagellakje, mochten jullie hem willen kopen, dan weet je hoe die eruit ziet :-)


En met het Golden Rose Scale effects lakjes, eigenlijk dus gewoon flakies.

En tot slot nog een keer samen, ik heb dit gisteren avond opgedaan, een uurtje voordat ik ging slapen, normaal duurt het lang voordat een lakje droog is, maar deze was erg snel, ik had namelijk vanmorgen beschadigingen verwacht, maar dat was niet het geval. De paarse HEMA lak dekt ook prima in 2 laagjes, terwijl je normaal met lichtere kleuren soms wel 3 of 4 laagjes nodig hebt.

Liefs Désiree

1 opmerking:

  1. Gaaf om te zien....al vindt ik het altijd erg jammer dat met mijn werk nagellak gewoon niet te doen is. Dat is na een halve dag al beschadigd en gehavend. Zo heel af en toe in het weekend in de zomer een licht kleurtje vind ik wel leuk! ;-)

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen