maandag 21 mei 2012

Golden Rose nagellak swatches nrs. 92, 212, 220 & 224

Vandaag heb ik voor jullie Swatches van Golden Rose nagellak, deze heb ik overgenomen van mijn zusje, die doet namelijk niet veel meer met nagellak. Gezien het feit dat mijn moeder eind juni naar Turkije gaat, en voor mij een partij Golden Rose moet meenemen voor marktplaats, wil ik natuurlijk wel eerst goed de kwaliteit in beeld hebben.

Ik heb voor jullie de volgende nummers geswatcht:

92 Knal roze
212 Hemelsblauw
220 Donkerpaars met shimmer
224 Fel rood



Over de houdbaarheid kan ik nu nog weinig vertellen, ik heb namelijk elk lakje op één vinger gedaan voor het swatchen, wel kan ik al het een en ander vertellen over het merk, en over de dekking.





De knal roze en fel rode hebben een slechte dekking, deze zijn best sheer. De roze had 5 laagjes nodig, en de rode 4 laagjes. De Hemelsblauwe en de donkerpaarse met shimmer die hadden genoeg aan slechts 2 laagjes, nu is het opzich geen groot probleem, de meerdere laagjes, want hij droogt ontzettend snel.

De flesjes hebben een inhoud van 11 ml. In Nederlandse webshops betaal je tussen de € 3,- tot € 5,- voor deze lakjes, in Turkije zijn ze minder dan € 1,-





Geen opmerkingen:

Een reactie posten