dinsdag 12 juni 2012

Shoplog Bad Berleburg (Duitsland)

Vandaag heb ik voor jullie een shoplog met de producten die ik vandaag kocht bij de Rossmann in Duitsland, tijdens mijn vakantie.


Mijn favoriete product, Carmex, dit is een lippebalsem, die zoet is, maar met menthol erdoor, deze waren € 1,99 per stuk.

 Essence my skin make up reinigingsdoekjes met granaatappel en bamboo, hiervan had ik eerst de komkommer variant, die beviel goed, nu dus deze proberen, dit pakje van 25 stuks was € 1,45 verder Isana verfrissingsdoekjes 10 stuks voor € 0,69
 Haarspulletjes,blauwe elastieken € 1,49 Roze haarclip € 1,99 Paarse simpele haarborstel € 1,99 en zwarte haarclip voor € 1,49
 Isana men deodorant roller voor vriendlief voor € 0,59 en 8x4 Lemon rush voor € 0,75, deze gaat denkelijk uit het assortiment, want de andere soorten waren wel € 1,69 per stuk.
 SunOzon soft & light transparante zonnebescherming, is olieachtig, en voelt prettig € 5,99 voor factor 50, lagere factoren waren goedkoper.
 Fa douchegel voor € 1,25 en nivea douchegel € 1,55

Fusswohl voetenvijl met 2 zijde voor € 1,29

Wanneer ik deze producten allemaal uitgebreid getest heb, komen er zeker ook recenties online!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten