zondag 26 augustus 2012

Roze panterprint nailart met MAX nagelstickers

Afgelopen week liep ik door de Action, en kwam ik de MAX nagelstickers tegen, 3 velletjes hiervan kosten slechts € 0,69 waardoor ik niet lang hoefde na te denken. Vergelijkbare stickers kosten bij kruidvat voor 1 velletje al rond de € 1,-.

De panterprint vlekken inspireerde mij voor een leuke nailart, kijken jullie mee?

 Allereerst heb ik de nagels gelakt met een basecoat, vervolgens heb ik er een roze lak overheen gedaan, van NYC, dit is de kleur bubblegum pink, en de naam klopt ook precies :-)
 De volgende stap is dan om volstrekt willekeurig de pantervlekjes aan te brengen, let erop dat je ze bewust ook diagonaal en vertikaal en horizontaal doet, zodat het echt lijkt, want een panter heeft ze ook niet exact hetzelfde!
Uiteindelijk nog even topcoat erover, hier heb ik er een van de HEMA gebruikt, deze is erg prettig in gebruik en heeft een redelijk snelle droogtijd.

Pluspunten
: Leuke nailarts mee te maken, geeft je nagels net iets extra's, ze blijven lang mooi zitten.
Minpunten: soms breken ze doormidden, verwijderen gaat moeilijker.

Maar ach, waar hebben we het over voor deze prijs...

Hebben jullie deze nailart stickers al geprobeerd?


Liefs Désiree

4 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit...wel jammer dat ze moeilijk te verwijderen zijn. Maar vraagje....je hebt het over een basecoat en een topcoat. Is dat iets speciaals dan??? En is dat beter voor je nagels dan?? Zelf doe ik namelijk vaak eerst een doorzichtige nagellak op, omdat als ik heel soms wel is een goedkope nagellak heb of de nagellak te lang laat zitten de kleur in me nagels trekt.....heb je anders misschien ook foto's van die base en topcoat???

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Suus,

    Een basecoat is voor onder je lak, maar een blanke lak doet hetzelfde, vaak zit er in een basecoat iets dat verzorgd of de nagel verhard, de topcoat is voor erover en staat ook op de foto afgebeeld. Een topcoat is meestal snel drogend, en bescherm je lak tegen stoten ;-) Ik heb ze van Hema, catrice, Essence en nog een paar merken hahaha, maarja ik heb dan inmiddels ook 119 nagellakjes :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmmm....moet ik denk toch maar is top en basecoat aan gaan schaffen. Zoals je al zegt zal het inderdaad wel iets beter zijn voor je nagels, maar het principe is het zelfde.
      Die essence nagellak vind ik niet zo geweldig....heb daar eens groen van op gehad, nog geen week dus echt maar heel kort...een paar dagen. En toen waren me nagels dus al een beetje groenig geworden. Had er toen wel een blanke lak onder gezet....maar dat hielp dus weinig.

      Verwijderen
  3. ps. kun je misschien die woordverrificatie uitzetten??? Das best heel erg irritant en extra werk om dan een berichtje bij je achter te laten.

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen