donderdag 23 augustus 2012

Koken met Désiree

Een tijdje is het wat stil geweest van mijn kant, ik had gewoon niet de tijd om hier vanalles te schrijven, en niet de inspiratie om artikelen te bedenken, wel heb ik in die tijd wat foto's gemaakt van allerlei lekkere etenswaren, en die wil ik nu met jullie delen, kijken jullie mee?

 Dit is: sperzieboontjes in satesaus, kerrierijst, speklapjes in ketjap saus en komkommer in zoetzuur met een klein beetje sambal.
 Hier zien jullie zelfgemaakte pizza met rode saus, kaas, salami en champignon.
 1/4 stuk pizza toen het uit de oven kwam
 Een hele pizza uit de oven, en hij was echt verrukkelijk!
Tomaat met mozzarella, daarover beetje olie, grove peper en balsamico azijn.

Hebben jullie nog lekkere recepten voor mij om uit te proberen?

Liefs Désiree

1 opmerking:

  1. Ziet er lekker uit allemaal!!! Alleen dat laatste is niet echt mijn ding...en rijst heeft bij mij ook niet de voorkeur. Maare of ik nog recepten voor jou heb....uhhhhhh ik ben niet zo'n keukenprinses! Kan wel koken hoor...maar dan wel volgens de pakjes! hahah

    BeantwoordenVerwijderen